Tuesday, November 3, 2009

Ke mana..

Ke mana kau pergi bila mereka berada di sini
Apa yang sedang kau buat di sana jika mereka berbuat di sini
Apa yang sedang engkau fikirkan di sana
Jangan salahkan aku jika kawan-kawan engkau lebih sukakan aku
Bukan khilafku jika mereka memuji aku lebih bagus daripadamu
Aku insan biasa yang tidak bersalah
Engkau mungkin..

Bukan lagi harapanku bertemu engkau disebalik mereka
Tapi mereka ingin sekali bertemu aku walau engkau masih ada
Tapi engkau tidak lagi ada bersama mereka
Mereka kesal
Adakah aku puncanya?
Kemana hilang setiakawan yang engkau patrikan dahulu
Mereka bukan kawan setia aku dahulu
Malah engkau punya
Jadi mengapa mesti engkau mendiamkan diri jika mereka bertanya

Walau tidak engkau ucapkan
Aku tahu kebenarannya
Susah diungkap bukan?
Teruskanlah..
Kerna aku mahu melihat sejauh mana engkau mampu bertahan...

No comments: